Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MusicDiscount.pl

I. ZASADY OGÓLNE

1. Operatorem sklepu internetowego musicdiscount.pl jest firma APH sp. z o.o. przy ul. Kolejowej 16L, 22-500 Hrubieszów, NIP: 9191829575, REGON: 36783510. Organem rejestrującym jest Sąd Rejonowy w lublin-wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI wydział gospodarczy krajowego rejestru sądowego.

APH prowadzi sprzedaż towarów na podstawie zamówień składanych bezpośrednio na stronie internetowej musicdiscount.pl oraz pośrednio za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro.pl Zamówienia od klientów przyjmowane są również telefonicznie i e-mailowo w godzinach pracy firmy. Zamówienia obsługiwane są przez jeden system transakcyjny, obsługiwany od strony technicznej przez firmę IAI S.A.

2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w przypadku:

- zamówień płatnych gotówką przy odbiorze przesyłki kurierskiej (tzw. płatność za pobraniem)
- zamówień płatnych przelewem lub inną formą przedpłaty
- w chwili wpływu należności na rachunek bankowy;
- zamówień płatnych szybką płatnością on-line
- w chwili otrzymania od operatora systemu potwierdzenia zrealizowania transakcji.
APH zastrzega sobie prawo nie realizowania zamówień na podstawie dokumentu potwierdzenia przelewu w momencie gdy środki nie wpłynęły jeszcze na konto bankowe firmy.

3. Numer rachunku bankowego firmy APH znajduje się na stronie internetowej sklepu w dziale KONTAKT. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje go także w liście elektronicznym potwierdzającym złożenie zamówienia. Numer konta bankowego do płatności przelewem:
96 1020 5356 0000 1702 0229 6341 (PKO BP)

4. Klient otrzymuje dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT . Domyślnym potwierdzeniem zakupu jest paragon fiskalny. Faktura VAT wystawiana jest tylko na życzenie nabywcy po otrzymaniu od niego niezbędnych danych do wystawienia faktury.

Od 1 stycznia 2020 roku niezbędnym elementem paragonu, do którego ma być wystawiona faktura VAT jest NIP nabywcy. Nie będzie możliwe wystawienie faktury VAT do paragonu, jeśli klient nie zgłosi chęci otrzymania faktury i nie przekaże numeru NIP do takiego paragonu przed jego wystawieniem.

W przypadku stwierdzenia braku dokumentu sprzedaży w przesyłce Kupujący powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu drogą e-mailową lub telefonicznie w celu otrzymania duplikatu ww. dokumentu, stanowiącego jednocześnie dowód zawarcia umowy sprzedaży zgodnie
z artykułem 106b ustawy o podatku od towarów i usług (pkt 5 i 6).

5. Domyślną formą dokumentów sprzedaży przyjętą przez Sklep internetowy są dokumenty w formie papierowej, na adres wskazany przez Klienta. Sklep pozostawia Klientowi możliwość wysłania prośby o wydanie dokumentu sprzedaży drogą elektroniczną każdorazowo podczas procesu składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiednich pól w formularzu zamówienia.

6. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

7. Umowa sprzedaży zawierana jest między Kupującym a firmą APH, występującą w roli Sprzedawcy.

8. Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przez obsługę sklepu poprawności zamówienia i przyjęcie go do realizacji. Poprzez poprawność zamówienia rozumie się jego kompletność, dostępność produktów w zamówieniu, ceny produktów, właściwie naliczone koszty wysyłki oraz poprawne dane adresowe Kupującego.

9. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu są przetwarzane przez APH sp z.o.o
z siedzibą w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 16L. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych klientów znajdują się w polityce prywatności.

10. Wszystkie kwestie niezawarte w regulaminie są regulowane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa.

 

II. CHARAKTERYSTYKA DZIAŁALNOŚCI:

1.Sprzedaż sprzętu AGD

Firma APH zajmuje się sprzedażą sprzętu AGD. To przede wszystkim nowoczesne urządzenia dla domu lub małego biznesu. W ofercie firmy znajdują się m.in: miksery, blendery, opiekacze, tostery, czajniki, wyciskarki soku i krajalnice. Nowe produkty gospodarstwa domowego z serii PEM są objęte 24-miesięczną gwarancją.

2. Sprzedaż produktów Outletowych

Firma APH sprzedaje również sprawdzone i wyselekcjonowane produkty outletowe. Oświetlenie eventowe i dyskotekowe, nagłośnienie estradowe i imprezowe, a także różnego rodzaju wytwornice do dymu, baniek czy śniegu.

Produkty outletowe - to produkty, które są nowe (nieużywane) bądź prawie nowe (krótko używane, testowane), ale jako nowe nie mogą zostać zgodnie z prawem sprzedane. Produkty pochodzą z ekspozycji sklepów stacjonarnych oraz ze zwrotów dokonanych przez klientów, przede wszystkim sklepów internetowych w Niemczech, Francji, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Danii, Szwajcarii i Austrii. Produkty takie określane zostają przez producenta jako B-Stock. A-Stock to produkty nowe, natomiast B-Stock to produkty, które wymagającemu klientowi z krajów Europy Zachodniej nie mogą zostać sprzedane jakie nowe. Jako autoryzowany partner producenta, nasza firma uruchomiła jedyny w Polsce serwis sprzętu kilkunastu marek sprzętu w tym m.in.: Beamz, Skytec, Skytronic, Vonyx, Vexus, Power Dynamics, ADJ,Pioneer,Shure itd., który zajmuje się sprawdzaniem sprzętu typu B-Stock. Bardzo korzystna umowa z producentem pozwala nam kupować sprzęt w bardzo dobrych cenach. Sprzęt ten jest przewożony do naszego magazynu w Hrubieszowie, a tu nasz serwis dokładnie go sprawdza i dokonuje ewentualnych wymian części bądź napraw, jeśli takie są niezbędne. Jako autoryzowany partner producenta, stosujemy oryginalne części w przypadku konieczności ich wymiany.

Sprzęt klasyfikowany jest wedle określonych kryteriów do jednej z trzech grup, oznaczonych literami od A, B, C. Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie zostały tak właśnie sklasyfikowane. Jeśli chcesz sprawdzić do jakiej grupy należy dany produkt, sprawdź literę kończącą kod produktu. Produkt o kodzie 123.456.B należy do grupy B, natomiast produkt 987.654.A należy do grupy A.

Klasyfikacja produktów outletowych:

GRUPA A - produkt pochodzący ze zwrotu lub ekspozycji. Może posiadać widoczne i liczne delikatne otarcia, rysy na obudowie. Produkt sprawny technicznie i w 100% kompletny. Posiadający wszystkie niezbędne akcesoria, które zapewnia producent. Posiadający oryginalny karton, który może nie być w stanie idealnym (w przypadku zwrotu nieużywanego towaru przez klienta karton zewnętrzny często brudzi się lub przyciera podczas transportu). Może nie posiadać folii zabezpieczającej wewnątrz opakowania. Produkt został wyjęty z opakowania i uruchomiony w celu sprawdzenia stanu technicznego i działania przez nasz serwis. Trafił do tej kategorii tylko wtedy, gdy wszystkie jego funkcjonalności i działanie nie odbiegają w sposób istotny od produktu fabrycznie nowego.

GRUPA B - produkt używany, pochodzący ze zwrotu lub ekspozycji. Może posiadać widoczne otarcia i rysy na obudowie. Zapakowany w oryginalny karton lub opakowanie zastępcze. Może brakować dodatkowej folii zabezpieczającej wewnątrz kartonu. Produkt został wyjęty z opakowania i uruchomiony w celu sprawdzenia stanu technicznego i działania przez nasz serwis. Trafił do tej kategorii ponieważ jego stan wizualny odbiega od produktu nowego. Jest to jednak produkt w pełni funkcjonalny, przetestowany i sprawny. Idealnie sprawdzi się w boju, ale na urodzinowy prezent może się nie nadać. Posiada mankamenty natury wizualnej, estetycznej. Produkty z tej kategorii oferujemy w najniższych cenach.

GRUPA C - produkt, którego stan wymaga indywidualnego doprecyzowania. Produkty w tej grupie posiadają dokładny opis stanu zawarty w opisie produktu. Do tej kategorii zaliczamy produkty, które posiadają np. jakąś dużą skazę wizualną, nie są kompletne (np. brak pilota) lub posiadają inną cechę, która nie pozwala zakwalifikować ich do żadnej z grup A/B/C.

III. GWARANCJA

1. Gwarancja na produkty marki PEM

Sprzedawane w sklepie towary - jeśli nie napisano inaczej - są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane. 24-miesięczna gwarancja obejmuje nowe sprzedawane produkty marki PEM.
Udzielana przez APH gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Kupującego roszczeń z tytułu niezgodności rzeczy z umową (rękojmi), regulowanej przez odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego w okresie 2 lat. Zgodnie z artykułem 558 §1 kodeksu cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkt, wobec klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

2. Gwarancja na produkty outletowe

Udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na sprzedawany produkt outletowy. Produkt nie jest objęty gwarancją producenta, ale nasz sklep, jako jedyny w Polsce, dysponuje własnym nowoczesnym serwisem, autoryzowanym przez producenta sprzętu, który sprzedajemy. Dzięki temu jesteśmy w stanie udzielić naszym klientom gwarancji na okres 12 miesięcy.

12-miesięczna gwarancja obejmuje wszystkie sprzedawane produkty z wyłączeniem produktów eksploatacyjnych, takich jak: żarówki, świetlówki, oraz różnego rodzaju płynów eksploatacyjnych do wytwornic.

Gwarancja nie obejmuje ewentualnych ubytków, wad i usterek sprzętu, które były wykazane w opisie produktu outletowego w momencie zakupu. Oznacza to, że jeśli kupujecie Państwo przeceniony produkt outletowy, w którym jedna z funkcji nie działa i jest to zaznaczone w opisie produktu, to gwarancja nie obejmuje tej funkcji.

Przedsiębiorcy będącemu osobą fizyczną przysługuje prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi
w okresie jednego roku. Pozostali przedsiębiorcy prowadzący swoją działalność nie mogą skorzystać z tego uprawnienia.

IV. ZWROTY

a) Klientowi będącemu jednocześnie konsumentem zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. przysługuje określony przepisami prawa 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
W świetle ustawy konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Prawo do zwrotu zakupionego w sklepie www.musicdiscount.pl towaru przysługuje w przypadku zakupu produktów nowych jak również określonych jako nie nowych (używany, poekspozycyjny, poserwisowy itp.), chyba, że w indywidualnym opisie produktu zawarta została informacja o braku możliwości dokonania takiego zwrotu.

b) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną)

c) Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

d) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

e) Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy na konto bankowe wskazane przez Kupującego w formularzu zwrotu.

1. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w następujących przypadkach:

- gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

2) Warunki jakie kupujący musi spełnić w przypadku zwrotu towaru:

- Towar jest kompletny, pełnowartościowy, nie ma wad i jest zgodny z umową;
- Towar musi posiadać wszystkie elementy i akcesoria, które zostały wraz z nim wydane Kupującemu, również te oznaczone jako 'gratisowe';
- Zakup Konsumenta nie był związany z prowadzoną przez Kupującego działalnością gospodarczą.
Zwracany towar musi zostać dostarczony na adres APH Sp. z o. o., Kolejowa 16L, 22-500 Hrubieszów lub nadany za pośrednictwem firmy pocztowej lub kurierskiej najpóźniej 14 dnia od momentu otrzymania go przez Kupującego.

W sytuacji, gdy Kupujący dokonuje zwrotu bez podania przyczyny, koszty związane ze zwrotem produktu ponosi Kupujący. Zwracamy całość wpłaconej przez Kupującego kwoty, z zastrzeżeniem możliwości obniżenia wartości zwrotu w sytuacji, kiedy towar nie spełnia wymogów zwrotu zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

W celu ułatwienia odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu, przygotowaliśmy dla naszych Klientów Formularz Zwrotu, który można pobrać na stronie w zakładce Reklamacja.

Uproszczony schemat zwrotu:

Konsument zobowiązany jest do odesłania towaru wraz z dowodem zakupu oraz formularzem
o odstąpieniu od umowy. Zwrotu towaru można również dokonać osobiście w siedzibie sklepu internetowego, przynosząc zwracany towar wraz z dowodem zakupu.

W przypadku zwrotu towaru drogą wysyłkową, Konsument powinien starannie zapakować towar i dopełnić wszelkich formalności związanych z ewentualnym ubezpieczeniem przesyłki. Po otrzymaniu przesyłki następuje sprawdzenie zgodności i kompletności towaru. W przypadku gdy towar nie spełnia wymogów zwrotu, firma APH podejmuje decyzję co do dalszych działań zgodnie z obowiązującym prawem, a o swojej decyzji niezwłocznie informuje Kupującego. W sytuacji gdyby Konsument nie był w stanie przedstawić dowodu zakupu towaru (np. z powodu zgubienia). Klient proszony jest o uzupełnienie oświadczenia o zagubieniu paragonu, który można pobrać tutaj - Oświadczenie o zgubieniu paragonu Jeśli nie ma zastrzeżeń, co do zwrotu Firma APH zwraca środki pieniężne na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu.

IV. WYSYŁKA TOWARU I FORMY PŁATNOŚCI

1. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich, Paczkomatów InPost, przesyłką pocztową Poczty-Polskiej, a także transportem własnym. Dostępne opcje dostawy oraz ich koszty dla oferowanych Towarów widoczne są na stronie każdego Towaru pod zakładką 'koszty wysyłki'. Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia, dotyczy to w szczególności zamówień z większą liczbą Towarów, w których to zamówieniach koszt wysyłki może być różny od kosztu wysyłki pojedynczej sztuki towaru.
Kupujący wybiera wygodną dla siebie formę dostawy swojego zamówienia. W sytuacji gdyby dana forma dostawy była dla danego zamówienia niedostępna, Kupujący zostanie natychmiast o tym poinformowany. Firma APH umożliwia odbiór osobisty zamówienia w siedzibie w Hrubieszowie - po potwierdzeniu przez obsługę jego kompletności i dostępności magazynowej. Kupujący wybiera sposób dostawy i pokrywa jej koszt, chyba że strony umówią się inaczej.

2. Czas dostarczenia przesyłki do Kupującego podany na stronie sklepu jest orientacyjny.
W okresach przed świątecznych ze względu na bardzo duży przyrost liczby wysyłanych przesyłek, czas dostarczenia przesyłek może wydłużyć się. Maksymalny czas dostawy przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie określa szczegółowo regulamin tych firm.

3. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Kupującego i określony w zamówieniu. Ceny różnych opcji dostawy podane są przy wyborze sposobu dostawy, jak również wskazane zostaną w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Odbiór osobisty jest zawsze darmowy.

4. Koszty wysyłki naliczane są automatycznie przez system transakcyjny. W przypadku niewłaściwie naliczonego kosztu wysyłki, APH zastrzega sobie prawo do poinformowania Kupującego
o prawidłowych kosztach wysyłki. Kupujący ma pełne prawo do nie zaakceptowania nowych kosztów wysyłki i rezygnacji z zamówienia bez konsekwencji.

Termin wysyłki zamówienia podany jest przy każdym produkcie na stronie sklepu.
Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu wpłynięcia należności na rachunek bankowy lub potwierdzenia wysyłki za pobraniem.

Przeciętny orientacyjny czas doręczenia przesyłki kurierskiej na terenie kraju to 1 dzień roboczy. Terminy te mogą wydłużać się w okresie dużego nadmiaru pracy i ilości paczek przewoźników np. w okresie przed świątecznym. W przypadku niedostarczenia towaru na czas Kupujący może dochodzić zwrotu kosztów wysyłki od firmy kurierskiej przez nadawcę APH.

W przypadku zamówień wysyłanych poza granice Polski, koszt oraz termin wysyłki ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia.

5. Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona w przypadku możliwości uszkodzenia bądź zaginięcia jej w drodze do klienta. Kupujący powinien sprawdzić zawartość paczki z zamówieniem jak najszybciej to możliwe. W przypadku niezgodności bądź niekompletności towaru powinien zgłosić to natychmiast. Klient powinien również sprawdzić stan zewnętrzny oraz wewnętrzny paczki dostarczany firmą kurierską w obecności kuriera w przypadku ewentualnych uszkodzeń w transporcie. Gdyby uszkodzenia wystąpiły należy je zgłosić kurierowi i spisać tzw. „protokół szkody” dostarczonej przesyłki. Prawidłowo spisany protokół szkody jest dokumentem umożliwiającym złożenie reklamacji przez firmę APH w firmach kurierskich. Oryginał protokołu szkody należy wysłać do nas drogą elektroniczną – e-mailem bądź listownie na adres siedziby firmy APH. Zasady i czas reklamacji w firmach kurierskich określa szczegółowo ich regulamin. Jeśli reklamacja jest pozytywnie rozpatrzona przez firmę kurierską i w przypadku braku identycznego towaru na wymianę, APH dokonuje zwrotu środków pieniężnych za zakupiony towar. Kupujący ma prawo dochodzić osobiście prawa do roszczeń od firmy kurierskiej z ominięciem nadawcy. Ma również prawo do nieodebrania uszkodzonej paczki informując nas o tym zdarzeniu. W takim wypadku uszkodzona przesyłka wraca do nadawcy a następnie zostaje nadana nowa przesyłka do Kupującego.

6. Płatności w sklepie internetowym można dokonać poprzez przelew na rachunek bankowy, kartą płatniczą, kredytową lub gotówką w siedzibie sklepu internetowego oraz przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego Przelewy 24 (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068).

V. Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe

1. Jako konsument Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Kupujący może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr

2. W przypadku braku zainteresowania ze strony Konsumenta możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzyAPH sp. z o.o. a Konsumentem, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzyAPH sp. z o.o. a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę APH sp. z o.o.

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel